Att överträffa sig själv!

Lagade nyss ( om jag får säga det själv ) en jävligt god middag :D Potatisgratäng med stekt kyckling i sås. Tycker om när det smakar lite om maten så hade massor av kryddor, bla cayenpepper som gör det lite extra hottie hehe :)

Känns bra att man har ngt element som man faktiskt kan säga att man är riktigt bra på. Matlagningen har alltid funnits där för mig och jag misslyckas sällan, förutom en gång för flera år sen som jag var distraherad och glömde röra i mackaronerna, haha så jag råkade bränna dem. Och än i dag får jag höra det från cindy bara för att det är enda gången som jag inte gjorde så bra ifrån mig när det gäller matlagningen haha. Så det slaget kan jag ta :)

Gick fram och tillbaka till stan förut, kände att jag behövde komma ut när det ännu var ljust ute och klarblå himmel. Kändes varmt så jag tog på mig min höst/tunna vinterjacka vilket kanske inte var jätte smart för det var tydligen fortfarande för kallt för det haha, tabbe där , yes!

Nu är jag mätt och tänkte senare ta ett varmt bad :)


Hade lite för mycket tid så jag gjorde lite dekoration av grönsakerna !

Kommentarer
Postat av: Sofia Johansson

Har du badkar din dumming???!! Jag är avis! :D


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback