att ställa saker på sin spets...

Det är roligt hur olika människor kan vara och även likaså dess värderingar. När man dricker så gör man oftast en del saker som man inte skulle ha gjort om man var nykter, man kan säga saker bara för att man får ett impuls ryck och bara känner att man måste säga vissa saker till en person. Man försöker hitta andra människor som kan få en på andra tankar, bort från det jobbiga. Igår gjorde jag inget jag ångrar och det är jag glad för. Ibland krävs det en utomstående människa för att tala om vad man egentligen bör göra. För man ser inte alltid vad som är bäst för en själv utan det blir lätt så att man följer sitt hjärta och inte sin hjärna vilket jag ska börja med :)
Det är lätt att man snöar in på det jobbiga eftersom det oftast är de sakerna som sätter sina spår, inte de sakerna man egentligen borde fokusera på, sakerna som får en att må bra :)

Life is a party right? haha


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback