behöver värme!

Alla verkar fly från kylan numera, folk åker till varmare breddgrader och det skulle jag oxå behöva göra. Har nästan glömt bort hur det känns att svettas riktigt ordentligt av att man ligger på playan och solen gassar. Känns trist att det enda man ser när man kollar ut är massa snö. Visst snö är fint blabla men inte när man ser det dagarna i ända i flera månader, behöver gräs och sand mellan tårna!

Har bara åkt utomlands en gång i mitt liv och det var fleeera år sen. Jag har inget nyårslöfte iår men jag ska fan skaffa ett här och nu: JAG SKA RESA UTOMLANDS NÅGON GÅNG I ÅR! Det är väl ett ganska så bra löfte?:) Får bara hitta ngn att åka med haha.

Sitter brevid syrran i soffan som kolla på that´s so raven på disney channel. :) Långdag på jobbet imorgon, 12-21!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback