bort med det gamla och in med det nya

Shiit vad jag är trött, får nästan ha tandpetare mellan ögonlocken för att de inte ska trilla ner och få mig att falla i djup skönsömn! :) Om det ändå vore så väl hihi

Kom hem för en timme sen ungefär då jag var förbi therese och sen hennes mamma för att hämta lite saker som jag skulle få av henne, saker som enligt henne bara står och samlar damm, skit bra för mig :D allt som ges kan jag ta emot. Nästan allt ;) haha så nu kan jag säga att jag är helt praktisk klar för att flytta, har alla saker för att överleva osv.
Ikväll blir det att dö framför tv och data som resterande alla kvällar, fast from. Fredag så kommer jag ha fullt upp med diverse saker som har med lägenheten att göra :) kommer ta massa kort och visa sen när jag börjar få ordning på den! :D

puss så länge

Kommentarer
Postat av: sandra <3

Gud va fin blogg! kolla gärna in i min! http://sandrasdream.blogg.se

kramis :)

2011-01-10 @ 19:44:36
URL: http://sandrasdream.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback