ledig :)

Har varit en skön arbetsdag idag beståeende av bullbak :I Fast det började inte lika bra då jag blev skapligt irreterad på att lanstrafiken gjort ett stort jävla megafel, dvs ett tryckfel i tidtabellen där det står att det ska räknas som lördag idag eftersom det är trettondagsafton, men icke så nicke. Det är helt vanlig vardag idag tydligen och jag missade bussen. Som tur var fick jag låna en bil hemma, om ingen hade vart hemma så hade jag inte kommit in. Så jag ringde upp och de sa att jag skulle få ersättning och det ska jag tamefan ha! :D

ledig nu tills nästa onsdag om de inte ringer in mig innan och behöver folk. :) Känns lite motigt faktiskt att veta att man inte kommer jobba där på ett tag, man fäster sig vid en del och när man bara ska lämna så känns det jobbigt. Men får väl hoppas att jag har möjlighet att komma tillbaka :D

Ikväll funderar jag på ett träningspass i  gymmet även om motivationen är lika med noll. Men men man kan ju inte slappa allt jämt och leva på godsaker. Bäst att träna inför det hårda studentlivet hehe



Kommentarer
Postat av: Troyvilma

Hello admin, nice site you have!


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback