Dop och bröllop :D

Igår var en riktigt lyckad dag faktiskt! Började med att vi gick upp tidigt på morgonen för att åka iväg till Huddinge kyrka för att se på Thed som skulle döpas och vad vi inte visste var att det även skulle bli ett bröllop! :) När rikard skulle säga till alla att de skulle gifta sig efter att dopet var klart kom tårarna, inte bara hos mig utan hos flera. SÅÅ fint och romantiskt tycker jag :) Obeskrivlig kärlek på hög nivå!
Vi åt god mat och till efterrätt fick vi kladdkaka med glass och grädde, smarrigt värre!
Sen åkte vi till IKEA som planerat då jag skulle handla en jävla massa till min lgh och jag fick tag på det mesta, dock lite småsaker kvar. Men nu är jag fit for fight och redo att bemästra mitt nya hem, hehe eller nått. Ska iallafall bli kul att få ordning sen på allt och inreda och möblera som man vill :) Mycket pengar gick åt igår, men det vare värt!


Brudparet och barnen, thed i sin fina dopklänning :)

kenny som var gudfar :) fick dock kramp i armen sa han haha

Theddan :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback