en god gärning och fina ord!

Jag har ju bestämt mig för att Behålla Savannah och sara skrev några fina ord om mig ang henne och jag blev lite rörd faktiskt.

"Tänk om det fanns fler såna människor som du Helene! Man kan ju alltid önska...du har något som inte alla har, tålamod och utrymme för speciella personligheter...i ditt hjärta! OCH utrymme för dem i ditt hem, där kan Savannah utvecklas i den takt hon kan. Ja speciell är hon, o sååå söt, det där lilla nyfikna ansiktsuttrycket, de busiga ögonen, små öronen och hennes runda kropp...du kanske förstår varför jag kallade henne marsvinet när jag såg henne i början, fniss!"

Det är sån här feedback som gör att man vill fortsätta med goda gärningar. Om ni är intresserade att ta en jourkatt, eller adoptera en katt som behöver ett värdigt hem så gå in på deras
hemsida :)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback