Familjen! <3

Ojojoj trodde inte klockan var så mycket när jag vaknade. Kvart i tolv var den och jag hade både missat samtal och sms. Det var cindy som hade ringt så jag ringde upp henne, de skulle komma en timme tiidgare dvs typ 1 så jag fick lite panik fick vakna fort som fan typ haha. Men skönt som fan att kunna sova ut. Hade ganska svårt att somna igår då jag tror att grannarna våningen över hade fest eller nått, försökte banka i betongväggen men ingen hörde mig, haha! Så skulle se om mina öronproppar funkade med de åkte ut hela tiden, hhaa fattar inte hur man ska stoppa in dem :S
Iallafall, nu är jag vaken, städat av lite, håller på att käka frukost och la familia kommer väl när som :) Ska få hjälp med att sätta upp det sista och sen bjuds det på köttfärssås och spaghetti för hela slanten, tur att jag inte behöver laga själv iallafall :D hehe

Ha en underbar söndag!


På julafton :) Daisy mosar mig haha

fanny sönöten! :)

snyggingarna cindy och daisy :)

klockren bild :D

har inga fler bilder på övriga familjen, de är inte så glada över att man försöker fota dem haha

Juste glömde familjen prins :)


Han kommer med hit idag och jag längtar :) om han ändå kunde växel bo här hehe, men jag hade sagt att om de åker bort ngn gång så ska han bo hos mig :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback