Godmåååårrrniing :D

Usch vad jag hade svårt att somna igår, förmodligen så vare för att kroppen var inställd på chock eller nått eftersom jag inte somnade kl 4 på morgonen dagen innan.>-<. Iallafall, IDAG BÖRJAR SKOLAN shit börjar bli lite nervös och få den där klumpen i magen som man brukar få första skoldagen. Länge sen jag började i en NY skola typ 4 år sen men jag minnt det precis, kom ihåg hur det kändes. Alla kollade på varandra och man försökte hitta någon som man kanske skulle kunna känna någon form av samhörighet med. Jag kom ensam i min klass, kände ingen haha. Fast det löste sig ganska så snabbt, raggade upp en tjej på väg till lunchen ;)

Idag känner jag iallafall Emelie, så jag är inte heeelt solo.

Ha en underbar dag så hörs vi senare!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback