hänsyn, pfft >.<

Åhh blir så trött på mina grannar som inte kan ta hänsyn, speciellt han ovanför mig, spelar crappy musik på helgerna och drar stolar över hela golvet som en jävla dålig skräckfilm. JOBBIGT! Som tur är så är det lugnare på vardagarna, asså shit det kokar i mig just nu, allt jag kan höra är den där jävla dåliga musiken! asså vadå ska man gå upp och knacka på eller bara låta bägaren rinna över? kanske ska spela hög musik jag med, kl 7 på morgonen?! yes det gör vi på, payback time hehehe
Nej, jag vet vad hänsyn är och jag är en jävel på att visa det, men på ngt sätt ska han få en väckarklocka, vet bara inte hur, ahah vad skulle ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Nostariel

Tävlingssugen? :-)

Kolla mitt senaste inlägg.

//Nostariel


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback