hej då julen :)

Vi har städat ut julen hela dan här hemma blev klara alldeles nyss, skönt att få det överstökat. En gran som barrar, tomtar som står och samlar damm och dukar som man spiller saker på hehe.

Jag tycker det är jobbigt att göra vissa saker när man vet att man gör dem för sista gången, och i det här fallet så är det inte mig emot att ha storstädning då jag vet att det troligtvis var sista gången som jag städar här hemma, sen blir det väl så

klart städning i min egen lägenhet men det är inte samma sak, då städar man när man vill och när damråttorna samlar sig på hög och man nästa kan sticka en tröja av dem, haha nej usch! Fast egentligen vad dan kommer dammet ifrån? Någon har ett bra svar på det? Rosi hadfe tydligen läst någonstans att dammet är änglarnas tofflor, så isfl kan de väl hålla reda på sina skor? varför ska vi springa städa efter dem? hehe nej men skämt o sido.

Idag har jag vart duktig och gjort allt som jag hade skrivit på min lista.

# ringa studievägledaren och få hjälp att fylla i blanketten då jag inte riktigt visste om det vad rätt, + lägga det på posten! DONE!
# Ringa fastighetsägaren och höra hur det blir med nycklarna och när jag kan hämta dem! DONE
# Ringa macken i stigtomta och kolla priser på släp, måste ha det största! :) DONE
# Ringa el och mijlöverket- någonting och registerera mig hos dem och be dem sätta på elen tills jag flyttar den 14:e, DONE

Visst var jag duktig :) och som sagt utöver det så har jag hunnit med storstädning och lagat pannkakor till syrran och mig :)
Nu är jag mätt som fan och behöver nog varken middag ikväll eller frukost imorgon eheh


syrran med trumsetet på julafton :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback