jorssåatte...

Idag kan jag verkligen säga att man mår som man förtjänar. Går kvällen var galen och jävligt kul! åt först middag med emelie som hon hade lagat :) mkt gott, sen så gick vi över till mig och sen kom även sissi. Vi fick typ dricka fort för vi skulle ha lite förfest på en krog som hetter royal oak i stan, lite lamt tycker jag att det var där haha men sen gick vi vidare till Harrys och där var det drag som fan, senare mot kvällen så kom det massa annat folk oxå och vi dansade som galningar! :D Haha vi fick även massa galna rookieuppdrag "plåsterjakten" som vi skulle göra, typ byta kläder med en annan rookie, hångla med någon, fjäska för faddrarna och mycket mycket mer haah Helt galet :P vi lyckades iallafall samla in några plåster ;)

Vi drog väl hem runt 1 tror jag klockan var och vi skulle gå hem för sista kvällsbussen hade redan gått för länge sen, och alla tre dog i fötterna, speciellt jag och sissi som hade högklackat! haha trodde jag skulle dö, mina fötter hade verkligen ooont! Fast dum som man är gör man ju om samma misstag over and over again haha!

På onsdag är det pubrunda, och jag vet inte om jag kommer palla faktiskt, kanske går ut fast tar det lite easy med drickandet och kör all in på fredagen då det säkerkligen kommer bli döstor fest på Harrys!:D Taggar till det istl, just nu vill jag bara som sagt typ dö. Kanske ska ta en tupplur oxå vem vet ;)



Dom här otroligt fula rookiebanden var vi tvugna att ha på oss hela kvällen, haha så man kan ju säga att vi syndes iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: therese

Klart som fan du ska med på pubbrundan!! Bästa chansen att träffa nya människor!! Du lever bara en gång!!

2011-01-25 @ 19:39:56

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback