Leva i nuet

Ofta så är det ju så att man vill ha det man inte kan få och saknar det man trodde man hade. Men jag har lärt mig med åren och främst den senaste tiden att man verkligen bör uppskatta de små sakerna som man har, för det är oftast dem som betyder något i slutändan såsom vänner familj osv. Att visa de människorna som man har runtomkring sig kärlek och uppskattning tror jag är väldigt viktigt om man vill ha en livslång relation till människor som betyder något.

Alla människor har ju svackor, stunder då man mår skit, ännu mer skit och rentutav förjävligt och så finns det ju oxå bra studer då allt flyter på. Så känner jag nu. För första gången på riktigt länge så känner jag mig hel igen, känner mig glad och motgånger såsom skolan kommer bli lätt om man har en positiv inställning till saker och ting... Som sagt allt blir så mycket lättare om man omger sig med varma glada människor och jag har redan nu hittat kompisar som jag vet kommer ligga mig varmt om hjärtat framöver. Att lära sig leva i nuet tror jag är bra att tänka på för att komma framåt i livet, för om man bara hela tiden tänker på saker som varit så kan det bli svårt att hitta motivation till att komma dit man vill.

Det var mina vidsomsord för ikväll haha, nu ska jag slagga :)

Imorgon äre fezt igään :D:D


bebis <3

Kommentarer
Postat av: Aline

oh gullig vovve :D


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback