lördag, söndag, fredag, vem vet?

Den här veckan och dess dagar har varit lite jobbiga tycker jag eftersom man inte vet om det är söndag, lördag eller fredag, pga att det varit trettondagsafton, osvosv. I går var det "Söndag" och det kändes verkligen som det med. Fast idag är det fredag men känns som lördag, hehe fattar ni att jag känner mig som en virrigpanna?:P

Just nu håller jag på att göra en smarrig köttgryta bestående av älgkött :) Massa annat joks ska man ha i sen och jag tror det kommer bli riktigt lyckat! Har dock inte gjort den förut så det blir spännande att se :) Roligt tycker jag att pröva laga olika maträtter som man inte gjort förut, exprimentera lite såattsäga!

Imorgon blir det helt dag i storstaden. Först ska vi på dop i Huddinge kyrka och sen blir det att gå loss på IKEA :D



hoppas ni får en trevlig fredagskväll :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback