pluggis

Sitter och försöka ta mig igenom kurslitteraturen vi ska ha läst tills seminariumet på tisdag, går sådär. Ingen motivation idag, trött och ofokuserad. För många tankar som surrar runt på samma gång. Blir kanske bättre imorgon efter föreläsningen som är på typ 3 timmar :S hehe. Det ska vara jobbigt ibörjan. Tar väl ett tag innan man kommer in i systemet :)

Har även vart och handlat idag, tvättat och lagat mat :) Känner mig duktig och ganska så vuxen oxå hehe. Trodde inte det skulle kännas såhär efter så kort tid, eller vet inte, 3 veckor kanske är lång tid att vänja sig på? det känns iallafall bra nu. Såklart saknar jag familjen otroligt mycket där hemma men jag har även ett hem här nu, ett hem som jag har skapat efter mina egna behov. Jag har även skaffat katt. Bestämde mig idag för att behålla Savannah även om det kommer ta tid för henne att bli tam. Hon är en väldigt speciell katt som har sina egna regler och bus :)
Jag har inte mage att slussa henne vidare bara för att hon är som hon är. Hon kommer bli en fin katt så småningom, det är jag säker på!
Time out är på tv och jag ska försöka läsa det sista innan jag lägger mig och sover! :)

Hörs imorgon!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback