Räknar ner

Godmorgon alla :) sovit gott? Jag vaknar upp titt som tätt av alla jävla ljud här i lgh. Antingen är det någon som kör runt stolar som ett jävla freak eller så hör man en bebis med kolik. Märks verkligen att det inte bara är studenter som bor i detta hus iallafall hehe :) Pappa ringde och väckte mig igen, eller nej föresten, han lyckades inte men när jag vaknade så såg jag att jag hade 5 missade samtal från honom och säger bara thank god att jag hade på ljudlöst haha. Skulle förmodligen varit död då. Fast kanske måste börja ställa om min dygnrytm för annars kommer jag inte klara av alla partyn som kommer vara nästa vecka, supa hela veckan kommer det bli om man lyssnar på de tidigare studenterna. Fast frågan är ju bara hur mycket man orkar med :P haha

Iallafall nu har jag bara helgen kvar i frihet sen börjar tre nya år med mycket plugg, slit, fester och förmodligen jävigt många nya härliga människor! :D

Ha det bra, nu ska jag kila över till pappa och han frågade om vi skulle baka bullar :) mysigt! chiiing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg!


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback