Så jävla seg dag

Sitter i soffan som en jävla mupp. Har inte gjort någonting alls idag. Har fan inte orkat. Usch. Funderar på att laga ngn mat men det orkar jag inte, så kanske blir några rester eller nått hehe får vad jag kan hitta i mitt lilla kysskåp :I
Fast oftast är det ju så att man till slut inte orkar laga mat för det är så himla tråkigt att laga mat till enbart sig själv. Finns inget som är mer tråkigt än att sitta och glo in i väggen och äta sin man som man stått med skit länge. Får bli ändring på det snart hoppas jag :)

Katten ligger iallafall fortfarande och trycker under sängen och jag hoppas att hon kommer fram snart, förstår inte det roliga med att ligga still och ett och samma ställe i fleeera timmar :) Aja förstår att det är mycket nytt för henne, läskigt osv :)

Nu ska jag tanka en till film och så kvällen att rulla förbi lite fortare :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback