Söndagshäng

Listan är tagen från min kompis sofia :)

Dig:
1. Hur lång är du? -
171 typ
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Målet är barnmorska
3. Vad pluggar du ? - Ska börja sjuksköterska programmet om en vecka :)
4. Har du långt hår? - Medellångt skulle jag väl vilja säga att det är, men ska spara mycket mer :)
5. Vilken hårfärg har du? - Blonda slingor i nu
6. Sminkar du dig? - typ, fast inte om jag bara är hemma och inte ska göra ett skit :)
7. Har du haft sex senaste månaden? - häääämmlis
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? -
rosa
10. Har du kysst någon idag? - nope, eller räknas hunden?:P

Familj:
1. Bor dina föräldrar ihop? -
nej, they don´t
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Pappa, men bara för jag knappt har ngn kontakt med mamma tyvärr...
3. Hur många syskon har du? - 3 biologiska och 4 fostersyskon :D
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? - Vet inte när jag pratade med henne sist i verkligheten, to long time ago..
5. Hur många ställen har du bott på? - Ingen aning faktiskt.
6. Vem i din familj stör du dig mest på? - Venne :)
7. Vilken familjemedlem är snällast? - ahah, alla har sina positiva sidor :)
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Hela familjen var här idag och hjälpte mig med det sista i lägenheten, räknas det?:P

Kompisar:
1. När var du senast med nån kompis? -
Igår :)
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - ahha Venne
3. Kompis som du har känt längst? - Sofia
4. Vem känner dig bäst? - Min familj
5. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Nej, man gör sina egna val

Kläder:
1. Vad har du på dig nu? -
mjukisar, ett linne och en stickad kofta över
2. Har du bytt om idag? - ehh tog på mig kläderna imorse :P
3. Favorittröja? - Har ingen favorit faktiskt, tror jag...
4. Klädesplagget på andra könet? - inget, haha skojja. En shysst tröja och jeans är fint :)
5. Har du givit bort kläder någon gång? - Många gånger
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - jaa man köper ibland för ögats skull och inte för att man behöver det
7. Vad använder du för skor,- Helt olika :) klackskor, gympaskor, stövlar osv :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg!:-)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback