Vila upp sig inför nästa race :D

Gud vad trött jag är haha! Har inte festat såhär hårt på väldigt länge, speciellt inte med skola dagen efter haha. Kom hem straxt efter 2 inatt och somnade nästan direkt. HADE SÅ JÄVLA ROLIGT IGÅR! Lite lamt i början tills man kom igång och sen blev det kaos på Harrys haha. Jag och emelie, vilka partybrudar asså hehe. Idag blir det en aningen lugnare då vi ska ha tacobuffé och sen bowling,:D Fast blir nog lite dricka ändå tror jag hehe. Fast imorgon, den festen laddar vi upp för! Kommer bli galet det med och sen har jag hela helgen att återhämta mig på så då blir det verkligen all in :D

Nu ska jag försöka sova lite, helt död som sagt efter igår sen iväg! puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback