vuxenlivet

Nu har jag bott här i lite drygt två veckor fast det känns som myyycket längre. Saker och ting har börjat falla på sin plats och dagarna har ett syfte, har saker att göra och det känns awesome! Skolans första riktiga dag idag, och vi hade en föreläsning som jag tycker var ganska så intressant men SEG. Tycker det är lite mkt att sitta i tre timmar och bara lyssna samtidigt som man ska försöka få sakerna att falla in och fastna :)

Gick lite på stan efter, köpte lite nytt porslin på myrornas, 4 glas, 4 shotglas (hehe) och några småskålar typ. Behövligt :)
sen skulle emelie köpa kattleksaker till sin kissemiss så det gjorde vi och sen åkte vi hem :)
Kan inte sluta att förvånas över att det faktiskt inte känns så konstigt som jag trodde att bo själv, kanske är det för att jag är rätt så självständig av mig och klarar mig utmärkt på egen hand, behöver inte ha någon som passar upp på mig hela tiden. Lagar mat när jag är hungrig, städar när det är skitigt och tvättar när kläderna är slut haha nej inte riktigt så men ändå. Man gör som man vill. Saknar famijen väldigt mycket dock! Det är fan över två veckor sen jag såg dem, känns konstigt när man alltid kommit hem till ett fullt hus :) Ska bli kul att åka hem på torsdag och ta igen förlorad tid :)

En till rolig sak är att jag bestämt mig för att behålla min söta kissemiss Savannah! Hon är ett livslångt projekt som det kommer krävas tid och tålamod att få tam, men det äre nog värt i slutändan! :D


Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™





Hej hej sötis.

TIPS:



Besök bloggen:
http://adaras.se/

och kanske lämna någon kommentar,

om du tycker bloggen är bra så tycker jag att du

ska följa den via bloglovin, och kanske trycka på

gilla knappen facebook.



direktlänk till hennes bloglovin sida:

http://www.bloglovin.com/sv/blog/1252748/ida-josefin/follow



Direktlänk till facebook gilla:

http://www.facebook.com/pages/Adara-Magazine/122146697856903



DET ÄR ROLIG TÄVLING JUST NU HOS ADARAS.SE



Tack



btw: Vad har du gjort i helgen då?

2011-01-31 @ 16:57:21
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback