avstånd kan va jobbigt...

Att ha avstånd från personer man tycker mycket om och som man spenderat mkt tid med för att sedan skiljas åt under en lång tid kan vara jobbigt på många sätt då man inte riktigt vet hur man ska ställa om sig. Även om ingen tänker på det så påverkas man av avsåndet och det känns som att en vägg sakta byggs upp. Man känner sig som en främling ibland, vet inte vad man ska och inte ska säga för att inte trampa på fel fötter. Alla förhållanden vare sig det är familj, pojkvän eller vänner handlar om att ge och ta och att inte ställa orimliga krav på varandra för det resulterar i att man kvävs. Men att se när saker och människor sakta glider ifrån en utan att veta vad man ska göra för att stoppa det är som ett hugg i hjärtat. Vill ha min bästa vän hem igen, hon är alldeles för långt borta och jag vet inte om hon vet hur mkt jag saknar henne och våran resa. Avståndet och tiden gör helt enkelt en del saker svårare...

Familjen har iallafall åkt hem nu och det var mycket trevligt att de kom, vi åt tacos och efterrätt som jag hade lagat och sen kollade vi lite resor och pratade om livet :) kanske åker hem till helgen då syster fyller 12!

Imorgon började en helvetes jobbvecka. haleluljah

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback