I´m back!

Eller iallafall för en dag, för stunden. Har tappat motivationen till att skriva, vad ska jag skriva om liksom? vad vill ni som faktiskt läser denna patetiska blogg veta? Skriv en kommentar och tyck till så kanske jag får tillbaka min motivation.:)

Är omänskligt trött, har haft dåligt med sömn flera dagar i rad nu och vet inte vad jag ska göra med mig själv. Om jag sover blir jag bara mer trött och får ännu svårare att sova ikväll :P.
Var hemma i helgen, lillsyrran som man nu inte längre kan kalla skitunge då hon numera är 12 år fyllde år och hade det jätte mysigt. Grillade, gjorde tårtor, badade i poolen och hade kubbturnering med syskonen. Ibland är det skönt att vara hemma och bara va! slippa allt ansvar och att behöva göra saker hela tiden. usch jobbigt. Lördagen var min enda lediga dag på hela veckan då jag skulle jobba kl 3 på söndagen så jag fick ta ett tidigt tåg hem så jag missade thereses födelsedagsfirande vilket var lite synd men hon fick ju min present iallafall och jag hoppas att hon blev glad :)

Katterna hade gjort kaos med min lägenhet när jag kom hem, kläder nedrivna ut garderoben, krukor välta och mattan upochnerochbakofram. Som det brukar med andra ord, katterna är tyranner haha. Och så har jag(eller jag försöker) plantera kattgräs åt dem men nu när jag tog bort locket som man ska efter 3 dagar så börjar de förstöra. De sliter upp de få fröna som faktiskt har tagit sig och sen har de ut jorden med ahha. Ibland orkar man inte och imorgon ska jag få hem en kattmamam med 7 kissebebisar som jag ska vara lite extra mamma åt i cirka 6 veckor :D!! ska bli supermysigt


Fanny och Daisy

Bror Sebastian

vi gick en promenad med hunden för jag ville se grannens hästar, haha saknar att rida!

miiiiiiilouuu :D

deras fem hästar


Fanny matar Kingen :P


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback