Tänka framåt.

Just nu i detta nu sitter jag och fantiserar över hur mitt liv kommer se ut om 5-10 år, eller iallafall hur jag skulle vilja att mitt liv såg ut. Fast även om jag vet att vägen dit kommer vara lång, krokig och tuff men nu har jag ställt in mig på att klara det och jag ska fixa det!

Jag har läst runt lite på olika vidareutbildningar efter min sjuksköterska utbildning är klar och de två inriktningar som jag är mest sugen på är barnmorska och operationssjuksköterka. Belive it of not men jag kom faktiskt underfund idag, typ nu att jag är ganska facinerad av sånt, vill kunna hjälpa människor till ett bättre liv eller iallafall ett bättre sjukhetstillssånd och jag tror faktiskt att jag skulle bli en bra sådan vilket jag än väljer, har hittat mitt kall i livet känner jag och hoppas bara att jag når hela vägen...


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback