1. Vem är jag?

Helene Sofia Lingvall heter jag men alla som inte känner mig kallar mig för Helena vilket jag hatar för jag förstår inte hur det kan va svårt att skilja på de sista bokstäverna?! Iallafall Jag är uppvuxen i fosterfamilj, en jävligt bra sådan, har massor av syskon som jag älskar very much och underbara föräldrar! Hunden och katten ska vi inte glömma heller! :)

jag har nyligen (6 mån tillbaka ungefär) flyttat till Eskilstuna för att plugga till sjuksköterska som min syster Cindy, Jag tycker skolan är ganska så tuff till och från men med hjälp av min Bästa vän Emelie och andra vänner i min närhet så går det framåt, vi har ganska kul på vägen oxå. Det har varit ganska mkt festande men även en hel del slappande med popcorn, grey´s och criminad minds.
Jag har två katter som Heter Savannah och Rulle men jag brukar kalla dem för prins och prinsessa. vet inte varför men även om mina djur som jag haft genom åren så kallar jag inte dem vid namn utan nått fjantigt puttenuttigt haha :D

Annars så är jag en snäll person som inte hittat mr right än men det gör inget för min del för jag är bara 19, snart 20 och har hela livet på min att hitta mr right.

Jag gillar inte att bli trampad på utan vill bli behandlad rättvist, jag bråkar inte gärna men är inte rädd att säga ifrån om jag vet att jag har rätt.

Jag har spelat fotboll och funderar på att kanske börja igen till hösten om tiden och pengarna finns :)

I Höst ska jag göra min första utlandsresa själv tillsammans med Emelie till Cypern och jag längtar så att jag spricker, räknar ner dagarna.

Vet inte mer vad jag ska skriva, försöker njuta av livet och ju mer jag lever desto mer inser jag att man bör ta livet med en klackspark och inte analysera allt, försöka leva i nuet! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback