Dag 7, min bästa vän.

Jag är en person som hellre har få nära vänner än massa som man knappt känner, och jag har en bästa vän och hon heter Emelie Sternehov. Vi har inte känt varandra speciellt länge egentligen men ändå känns det som om vi alltid vart vänner. Vi träffades i samband med att skolan började och att vi bor så himla pass nära varandra <3.
Hon är min högra hand, min trogna vapendragare och därför kommer den här sommaren vara extra seg för hon är hemma i Gullspång och jag här i Eskilstuna. Hon kommer hem lagom tills vi ska åka på smekmånad eller jag mena semester haha! ;)

Så då får vi umgås 24/7 och ta igen all förlorad tid som vi gått misste om under sommaren.

Emelie bara så du vet så är du grymt saknad här i Eskilstuna så spola fram tiden tack :)!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åå va söt du är :)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback