Frisk luft

Har ägnat hela förmiddagen och lite in på eftermiddagen åt att läsa igenom saker till provet gick sådär. En del saker fastnar medans en del saker försvinner lika fort som de kommer in...Gick en promenad till badet nyss fram och tillbaka. Satte mig på bryggan ett bra tag innan jag gick hem igen, fridfullt och precis vad jag behövde. Rensa huvudet lite.

Nu ska jag försöka ta tag i plugget igen, sen duscha laga något att äta och sen ska jag bara slappa till en bra film! :)


badet på håll, faktiskt väldigt fin väg att promenera på! lagom långt oxå



haha så roligt, det var en kille som cyklade fram och tillbaka i vattnet medans jag satt på bryggan, haha en gång så ramla han xD

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback