Godkväll!

Har nyss varit ute på en långpromenad, kände att jag bara var tvungen att ut och gå, satt och pluggade och blev galet rastlös, kröp i benen så jag tog på mig gåskorna och musik i lurarna och gick fram och tillbaka till vilsta badet. Tog straxt under en timme tror jag. SKÖNT!

Annars då? Väntar på att grey´s och of the map ska börja, men denna kväll blir det att kolla ensam för Emelie har sin syster på besök. Så denna helg blir att spendera all by my self för hon åker hem till sitt hemland ;). Jag har fått lite vad ska man kalla det -jagvillintevaraensamtid. Att tänka på att man ska vara ensam en längre tid får mig bara att tänka på jobbiga saker, därför vill jag ha någon att dela mina dagar, nätter, helger och liv med. Känner ni oxå ibland att det spelar ingen roll om ni är i en folksamling med 100000 människor, ni känner er ändå ensamna? Det kanske beror på att den personen som man speciellt vill dela sin tid med inte finns vid ens sida just då.
Det är skillnad på folk och folk, right?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback