Hatar telefonförsäljare.

Fick faktura på faktura imorse och jag blev riktig arg när jag ser en faktura från tele 2 på över 1000 kronor! Hon som sålde mitt abonemang som jag hade först var riktigt skev och sa inte ens att mobilsurf inte ingick så där får jag ett sms där det står att jag ska betala 500 för bara surfen, så nu ringde jag upp tele2 upprörd och sa att jag inte tänker betala ngt som jag inte visste om. Så han skulle fixa till det och ge mig en ny faktura! vuxenpoäng till mig! hatar folk som lurar!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Helene,



Det är roligt att läsa att du fått hjälpt med fakturan när du kontaktade oss på Tele2. Om vår säljare inte meddelat alla priser för dig får vi verkligen beklaga detta. Givetvis anser vi inte att detta är acceptabelt och vi är tacksamm för att du har informerat oss om detta.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-06-17 @ 14:08:51

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback