Lördag.

Skulle åka in och träna med Chanaka idag men först så gick vi runt på Åhléns en stund, hade massa rea där! :) tänkte köpa en klocka till vardagsrummet och galagr som jag är i stort behov av men jag insåg att jag inte kommer ha råd, eftersom man inte får så mkt pengar i slutet på juni eller juli heller för den delen så kommer jag få leva som en kyrkråtta, bokstavligen. Men kanske lika bra, slipper man äta så mkt höhö. Tufft att va student och speciellt när man inte får jobba så mkt som man kanske hoppats på.

Iallafall när vi hade varr på Åhlens och skulle till friskis så har de stängt?! Sommartiden, in my ass, blev ganska så sur för hade ställt in mig på att träna och packat kläder och allt, men men. Gick en långpromenad när jag kom hem och körde lite styrka hemma, får räcka för idag. Får träna imorgon istl! :)

Ikväll vet jag inte vad som händer än, vad jag vet är att jag ska hoppa in i ducshen nu, ha en trevlig lördag :)


Kommentarer
Postat av: emilia

Hej hej! vad pluggar du? :D

Postat av: Rebecca

Bli dagens blogg skriv bara en go kommentar att du är med, LYCKA TILL! Kram rebecca :)

2011-06-18 @ 16:50:36
URL: http://rebbii.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback