några hjärnceller fattigare...

Nu har jag slut på energi motivation och hjärnceller :/ Har pluggat till och från hela dagen idag med avbrott för tvätt och matlagning. Imorgon ska vi plugga som bara den och sen passa på att njuta av solen några timmar sådär mitt på dan :)

På fredag åker jag hem till familjen igen och på Lördag tar lillebror konfirmationen (säger man tar?! haha ) Iallafall sen åker jag hem på lördag kväll igen för att träffa emelie en sista kväll innan hon åker hem över sommaren och lämnar mig själv i över 2 månader den svikaren :(

Nu ska vi fortsätta kolla på of the map som är säsongens sista avsnitt , buhu!

Trevlig kväll :D


Kommentarer
Postat av: Emelie.

Jag lovar att tillbringa sommaren här med dig nästa år <3


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback