Ordning och reda.

Jag är en person som tycker om struktur, när saker är som jag vill att de ska vara. Ordning och reda, pengar på fredag! Tycker inte om när någon kommer in och ändrar och förväntar sig att jag ska ändra mig efter någon som en femkrona.

Därför känns det skönt att man har en någelunda struktur på vardagen, har kommit gång med träningen nu och det känns skönt! Tränade 2 timmar idag så det lär nog kännas imorgon, men påt igen bara :) I helgen får vi se vad som händer, kanske träffar någon kompis eller så får jag flytta in på gymmet haha

Här är lite bilder från de senaste dagarna.


min vackra och fagra prins



jag och chanaka käkade lunch ute men det ser ut som kräk men var gott och såg bättre ut in real life :)!

chanaka tycker om glass och friterade päron

jag har äntligen införskaffat riktiga träningskläder! :)

mina bebisar

rulle ville ut så vi gick ut

och savannah tror någonstans innuti henne att hon kan flyga!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback