Pengar

Tänk om man vann massa pengar eller jobbade sig till en oberoende ekonomisk position, tror ni livet skulle va roliga då? Om inte framför allt jävligt mycket lättare tror jag. Att behöva tänka på allt man köper, räkna så att saker går ihop och välja mellan att ha roligt eller att jobba så måste jag i min position välja att jobba. Fast det är det värt när man får lönen men det är ändå jobbigt att inte kunna släppa all kontroll och bara göra vad man vill, ta en weekend om man vill det eller varför inte en sista minuten?
Men inget här i livet är gratis vad jag lärt mig och för att bli något och att lyckas så måste man kämpa för det. Finns få människor här i världen tror jag som är mutlimiljonärer utan att behövt jobba för det, paris Hilton kanske är ett undantag då :P haha

Man ska komma på en briliant idé och göra en helt ny innovation, jag ska bli den nya ein stein eller hur han stavas ;)

Btw jag jobbade idag och det kändes bra, dock inte så kul i det här skitvädret :) Hoppas på bättre tur imorgon kväll!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback