Powernap is the sheeeit

God jul på er alla, howhow har ni varit snälla barn? :)

Jag ligger i soffan helt utslagen och trött, varit uppe sen kl halv 7 imorse vilket inte riktigt är det normala för mig. Hade introduktionsdag ang jobbet till halv 3 så det är vad jag och Min vän chanaka har sysslat med, sen stack jag till friksis pch försökte samla energi, hem och däcka i soffan. Tror nästan jag blev mer trött av att sova 1.20 min men men skönt var det iallafall :) kanske går ut och går en sväng sen se  medans det inte regnar, men först nått att äta och ett avsnitt av true bloood :D


Kommentarer
Postat av: Paulenya

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback