sånt e livet

Första två månaderna som jag bodde själv och skulle laga min egen mat så lagade jag mat nästan varje dag, tyckte det var kul att kunna äta vad jag ville. Eller ja jag åt ju oftast med Emelie men ändå. vi lagade mat. Förr var det kul men ju längre tiden går desto mindre ork och lust har man att ens anstränga sig till att äta regelbundna måltider, man äter när man är hungrig och om man har någonting hemma och framför allt om man orkar laga mat. Just nu ekar det i mitt kylskåp men orkar inte riktigt bry mig, ingen idé att fylla kylskåpet med massa saker för det bli dåligt lika fort. Att bo ensam är jobbigt på flera sätt och det är ett tecken när man får hälla ut halvfulla mjölkpaket eller mögliga morötter haha Ganska komisk och absurt om man tänker efter. Jag såg något på Ica när jag handlade sist, lång hållbarhet på mjölk! HAHA gissa när den går ut? 14 sep, så nu behöver jag nog inte slänga den, frågan är om man blir sjuk eller inte?:P

Kanske ska skaffa en inneboende som kan äta det som jag inte äter upp, som en liten gris hehe låter kanon eller hur?:)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback