Sommarlov i Eskilstuna.

Hej! Gick upp nyss, grymt skönt med sov"morgon"lunch :P. Var ute med Emelie igår och det blev en väldigt bra kväll, lagom dricka och lagom av allt, kunde sova ut idag så jag är inte bakis över huvud taget. Det var såååå jäklans varmt inne på Nybron så att det inte är sant, det enda man gjorde var att svettades och vi fick blåsa varandra i anskitet för att svalka oss haha, det var inte speciellt mkt kallare ute heller :P Dock så är det lite tråkigt när man träffar folk ute som man inte vill träffa, folk som inte förstår vad man säger eller vad man sagt. En del folk är bara skeva hela enkelt, nothing i can do about it ;)

Nu har Emelie iallafall åkt hem, för "gott" eller i två månader men det känns som en eviiiiighet, vill inte tänka på hur länge det är för då saknar jag henne redan nu. Får se vad denna sommar har att erbjuda och hur jag ska få dagarna att gå och inte bli alltför tråkiga. Går på mitt sommarschema den 24 iallafall så vi får väl se om det blir lite jobbpass innan dess, får be familjen komma hit och hälsa på :)

Det var allt sålänge, hörs ikväll :)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback