Sommarlov

Man uppskattade sommarlov och sommaren över huvud taget mycket mer när man var liten, man kunde verkligen njuta av solen, bada och ha det allmänt chill. Nu är det jobb och vuxen grejer och när det väl är fint väder då jobbar man. Den här svenska sommaren är så jäklans trist så jag vet inte vad. Man kan inte ställa in sig på ngt eller planera något för så fort man går ut så börjar det regna, går man in igen så skiner solen...

En annan sak som jag hatar med sommarloven, speciellt nu i Eskilstuna är att alla miljontals barn som bor här runt omkring aldrig sover, de springer runt som durasellkaninen, leker, spelar fotboll, basket, skriker, kallar varandra för fula könsord och jag vettefan. Är det så det borde va? är jag efter utvecklingen? Var det bättre för eller är det jag som är uppvuxen på landet som ser saker ur ett annat perspektiv?

Jag ber till högre makter att vädret ska bli bättre så att jag kan njuta lite mer än vad jag gjort hittills :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback