Underbara sommar

Känner mig glad, lycklig och allmänt tillfreds med tillvaron jag har just nu. Jobbar på dagarna, träffar trevliga arbetskamrater, lär känna nya människor och har det allmänt najs :)

Idag var jag och solade och badade med en arbetskamrat och hennes kompis :) Var riktigt mysigt och imorgon ska vi ligga hela dagen och sola asså :p, idag kom vi iväg ganska så sent eftersom vi jobbade till två typ. Det skulle bli fint imorgon så vi får hoppas på att det är det oxå!!. Var och badade vid borökna och det är jätte mysigt där och fint vatten, varm! Jag badade till och med flera gånger haha...

Just nu älskar jag svenska sommaren, dock inte när det regnar.



Åh ska bli så skönt att va ledig imorgon!!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback