Vrida tillbaka dygnet!

När man jobbat kväll eller haft lediga dagar ganska länge så blir det lätt så att man vrider på dygnet, sover länge och är uppe länge. Ska jobba imorgon och ända tills tisdag morgon varje dag så då kommer jag få gå upp kl 6 tillskillnad från runt 11-12 som det har blivit nu. Ändring på det här och därför är jag uppe nu. Tvingade mig själv att gå upp kl 9 även om jag inte har något att göra uppe såhär pass tidigt. Vädret suger, spöregnar och lär göra hela dagen så det blir väl bussen in till stan sen för att träna i guess... Ingen cykling här inte :)

sitter inlindad i ett täcke i soffan och fryser... gud vad sängen ser skön och god ut....



btw så är det grymt svårt att sova en hel natt utan att bli väckt när man har två krigarkatter som inte gör annat än att ha race runtrunt i lgh...

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback