Afraid.

Har ni nån gång känt er rädda för att släppa in nya, främmande människor inpå era liv, folk som ni inte känner speciellt bra? Förut kände jag mig nästan som en öppen bok fast ändå inte. Nu har jag nästan blivit tvärtom. En stängd bok som inte gärna öppnar sig för människor som man inte känner att man kan lita på.
Även om jag känner att jag vill träffa någon, starting fresh så känner jag samtidigt att jag inte riktigt vågar. Vågar inte ta steget ut och hoppa, frågan är om man landar på fötterna eller gör magplask? Tror jag har tappat förmågan att tro på kärleken, just nu känns det som att jag gjort världens största magplask och fortfarande ligger på botten och försöker ta mig upp, upp till ytan och få luft.

Antar att allting tar sin tid och rätt var det är så hittar man "the perfect man" och då vet man att det är rätt. Eller? När och hur vet man?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback