Back in the days

När jag gick över till emelie förut så såg jag några barn leka bland träden mellan husen, de lekte. Och GUD var länge sen det var man faktiskt "lekte". Känns evigheter sen som man var så liten och inte hade några bekymmer förutom när man skulle gå och lägga sig och vem som fick mest glass i skålen ungefär. Älskade att leka hund, häst och alla möjliga knäppa lekar när jag var liten :) Känns som att man inte har tid för att leka längre, hann aldrig åka pulka iår tex, och inte heller skridskor! Känns lite skamligt faktiskt...

Stämmer uttrycket Det var bättre förr? Samtidigt så blir saker ju vad man gör dem till, så kanske får ta mig till att leka mer :) haha kanske ska hoppa in i föreskolebarnens lek?:P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback