dubbelmoral

Det roligaste jag vet nu på äldre dar höh är att höra folk som äger sig själva. Dvs Hedliga dubbelmoralen, man säger emot sig själv. Lärare har gjort det flera gånger under föreläsningar, annat random folk och nu till råga på allt. Min granne. Ni vet grannen som jag berätta om, som jag trodde var en kille. Är en tjej och hon verkade helt normal. Men hennes högljudda kvällen till kl 4 på morgonen och 3 en tisdags morgon var ju pga av hennes "kompisar". Hon plingade på förut, sisådär 3 veckor i efterhand?!? wtf är det liksom. Var hon tvungen att samla mod eller ngt. Men iallafall, till själva poängen och till det jag pratade om, dubbelmoralen. Jo hon knackar på, ber om ursäkt, går upp och börjar spela lika högt som tidigare. hahah så jävla mobbat. vem gör så liksom. Jag tycker ju inte bättre om hennes för att hon gick ner och bad om ursäkt om hon går upp och gör samma sak ändå. idiot.

Nej nu är jag skittrött och ska hoppa i sängen, och imorgon blir det morgongymnastik!


OCH VET NI, JAG GICK GODKÄNT PÅ FÖRRE KURSEN. SÅ JÄVLA GLAD!! Min ensamna fredag blev inte så illa som jag trodde och tack vare ett godkänt betyg så kan jag sova gott!



Kommentarer
Postat av: Lina

Haha håller med!

Postat av: Fredrick

Hej!

Vilken söt tjej på bilden:

Vilken är din naturliga hårfärg?

Önskar dig en trevlig helg!

2011-03-19 @ 14:12:09

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback