Dumma tid.

Godmorgon, eller snart god eftermiddag. Hatar att man ställer fram klockan en timme för det innebär ju att man förlorar en timme av dagen. Jag ska jobba klockan 3 och har saker jag måste göra innan dess så jag känner mig ganska så stressad.! :( Blev en jättespontan utgång igår och det var helt okey, dock har jag haft roligare. Var inte min kväll igår så man kanske skulle stannat hemma egentligen... Men men :) Idag är en ny dag och jag ska försöka hinna med det jag ska så att jag inte behöver tänka på skolan när jag ska jobba. Dock känns det lite som att ansvaret för vårat arbete ligger på mina axlar just nu så jag måste skriva någonting men det är svårt.! Hmm Vi ska redovisa ett arbete om buddhismens syn på kultur och genus och hur de ser på vårdandet och hälsa. Någon som kan komma med några superbra tips?;)

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen äte frukost och rivstarta med plugget! Hörs ikväll :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback