Effektiv dag!

Den härligaste känslan tycker jag är när man känner att man uträttat bra saker under dagen, man har hunnit med och man har inte bara suttit och degat i soffan. Idag gick jag upp halv 8, eller blev väckt av Savannah som ville ha upp mig, hon hade race runt runt tills jag gått upp :) hon börjar lära sig att det funkar tror jag hehe. Sen in till skolan, hade seminarium från 9 -12 sen hem, äta lite sen direkt till jobbet sen efter direkt till bussen för att åka in till stan igen för att köra ett Ki box pass på Friskis! Känns bra nu såhär i slutändan även om dagen blev sen. Åt middag nu, eller tog några frukter och lite yoghurt, hade ingen ork att laga någon halv 10 på kvällen liksom. Imorgon ska jag starta upp dagen med havregrynsgröt tror jag och sen åka in på arbetsintervju :D Får väl se hur det går vägen! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sooova, ihopp om att få en lång skön sovmorgon imorgon! YEY

Btw så har jag inte haft såhär ont i ryggen som jag har nu sen jag konfimerade mig!



BTW igen, någon som vill ha denna fina söta, stooora tiger? gå in på livbojens
hemsida för utsatta katter i Eskilstuna!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback