Eric är typ dålig...

Tycker ni rätt låt vann? Jag vet inte vad det är med Erik saaaaaaaade men jag gillar inte honom, har tror att han störst, bäst och vackrast och helt ärligt, låten är inte speciellt bra, min åsikt :) Men hoppas han går vidare från kvalet iallafall, pinsamt för sverige om vi inte går vidare pga ännu en dålig låt!

Har suttit och gjort matlista med emelie för fleera veckor framåt och vi har bestämt att vi ska börja handla lite saker gemensamt eftersom vi äter tillsammans varje dag och för att spara pengar! Smart va :)

Har även fått en hel del roliga skratt idag så att magen vikt sig, imorgon blir det plugg och Ki box 2 Träning !:) Ett riktigt tufft pass har jag hört! woho


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback