Hmm,

Vet inte vad det är med mig och min kropp idag, eller har vart så i flera dagar nu. Kan börja kallsvettas bara rent av utan att jag gjort någonting, as jobbigt. Fast just nu tror jag det beror på att det snurrar tusen tankar i mitt huvud ang saker man gjort och inte gjort. Inte lätt att behaga alla och hur man än gör så är det alltid någon som blir besviken, eller sur. Känns jobbigt just nu att vara så långt från familjen för man kan inte komunicera face to face utan måste använda sig av alla möjliga teknologier vilket kan leda till en del missförstånd som ni säkert känner till?. Det var bättre för när kvinnor var kvinnor och fikus var en krukväxt




Kommentarer
Postat av: Sandra

kikar in på din blogg! hopas att du hittar till min :)


Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback