Tror inte det kan gå sämre...

När jag tänker efter så kan jag bara säga, fyfab vilken otursvecka både jag och emelie har haft! Helt stört. Vi har blivit nekade till att åka med bussen, chauffören var cp, föreläsare har inte dykt upp, jag har tappat nycklar till tvättstugan, vi har inte fått jobba någonting, jag tappade en matform med potatisgratäng i golvet och samtidigt så skar jag upp handen. Jag hade haft katter som både kissat och bajsat ner mitt hem, Böckerna vi beställt har inte kommit dit de ska utan måste betala massa jävla extra för att få dem hit. Orkar inte ens nämna fortsättningen och hoppas verkligen iallafall att vi får en skaplig helg för annars går jag och gör jag vet inte vad.

Hejdåochpååterseende!


Kommentarer
Postat av: Mamma Rosi

Oj det låter inge vidare. Men efter regn kommer solsken, böckerna är ialla fall på väg.:)

2011-03-03 @ 21:30:48

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback