Vilken jävla rövverk!

Det var länge sen jag hade sån här träningsverk, eller kanske inte så konstigt eftersom det var längesen som jag träna såhär hårt över huvudtaget. ahah Pinsamt. Kan knappt gå och värst gör det i rumpan. Ser ut som en anka hihih.
Sov hos Emelie inatt, pallade inte en sömnlösnatt igen pga Savannah som löper och vägrar vara tyst. Längtar tills den dagen så jag ska kasterera henne :) Iallafall så blir det ännu en stressig dag. Sitter och pluggar nu till seminariumet på onsdag, sen ska jag äta lite mat innana jag åker och jobbar en liten stund. Två timmar, men bättre än ingenting antar jag :) Sen ska vi iväg på Yoga om jag orkar, om jag fortfarande kan stå då hehe :P Har som sagt ritkigt ont i hela min kropp..

Hörs senare ikvll puss!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback