Dålig vana

Känner att sova till efter 12-13 har blivit en dålig vana fast samtidigt så tror jag att jag på något sätt behöver det. jag har inte sovit ut ordentligt på väldigt länge och det beror delvis på katterna som håller låda nätterna igenom och för att det vart mkt i skolan. Men nu, fram tills måndag så är det ingen skola men det är jobb. Vet inte vad det är men jag känner en sådan ångest inför att åka och jobba. Inte för att själva jobbandet i sig är jobbigt utan jag är rädd att göra fel, att inte hitta och att klanta till mig. Bara jag hittar till rätt gamlingar så ska de inte vara något problem men det är just det. Att hitta. Att hinna med runt 100 gamlingar delat på tre personer inom loppet av några timmar är ungefär som att springa maraton. Alla hus ser likadana ut så hur fan ska jag hitta :P Aja det löser sig nog, berättar sen när jag kommer hem hur virrig jag förmodligen vart :P

Som sagt sov väldigt länge idag men det var väldigt skönt så jag har ätit frukost, har morgonbus med katterna så nu är det bara att slänga på lite kladd i ansiktet kvar och sen bege mig mot jobbet. Som tur har jag gångavstånd!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback