Det var de byxorna.

Hej faderittan. Idag har jag spenderat min tid på skolan, på stan och på gymmet. Kom nyss hem och när jag skulle sätta mig på cykeln så sprack mina byxor i grenen HAHA! Puckat. De var typ mina favoritbyxor men det är väl ett tecken på att jag måste tappa några tiotals kilon i guess :S. Nej men iallafall skönt var det att träna och som vanligt så är det jag och sen resten massa manligt testesteron eftersom jag tränar med chanaka så kör vi vikter och inte sånt som jag kör när jag tränar själv. haha. Dock så var det en väldigt skum kille där idag som vi hade kul att skratta åt sen, skrek på sin kompis som fan som att han lekte personlig tränare eller ngt...

Imorgon börjar vi sent och vi ska öva att ta blodtrycket, vilket ska bli väldigt kul faktiskt! :) Nu ska jag plugga i några timmar och sen göra mig i ordning för en kväll med grey´s och of the map :D!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback