enformigt liv

Man vaknar, gå upp äter frukost, går till skolan och om man inte har skola så sover man lite längre sen äter man mat åker hem, kanske tränar på friksis, pluggar går och handlar, nördar vid datan och sätter på tv:n innan man ska sova. Har ni någongång känt att ni står på samma fläck hela tiden och kommer ingenstans. Så känner jag nu. När jag tänker efter så lever jag ett jävligt enformigt liv och jag vill att det ska hända saker, vill åka på äventyr, resa se och uppleve världen innan det är för sent. Jag antar att det är jag själv som måste ändra på mitt liv för att det ska ske en förändring men det är inte så lätt för det finns inte plats för så mkt mer än de sakerna som jag redan sagt. Att vänta på ett tecken eller att någon ska falla ner från hilmen och "rock my world" tror jag inte håller i längden :P. Vad tror ni? Kan man få allt man önskar sig eller har en del människor bara mer tur än andra?


Kommentarer
Postat av: Mamma Rosi

Att studera tar mycket tid.Men ryck upp dig, som man säger efter regn kommer solsken.Du har ju en skön resa att se fram emot:)Puss och kram<3

2011-05-23 @ 16:06:36
Postat av: Cindy

Du har precis börjat leva ditt liv gumman. Studentlivet är tufft, men efter din utbildning kan du välja vilken dörr som helst, Man kan allt man vill, och ska göra det som känns bra. Han med stort H dyker upp förr eller senare ;) Det kommer ske förändringar, kanske inte just under dessa tre år, det som kommer förändras e DU, du kommer blicka tillbaka på dig själv innan du började studera och efteråt finna dig själv som en ny människa med ny kunskap du kommer kunna använda när du möter alla människor som bara väntar på att bli vårdade av dig <3 pussss

2011-05-23 @ 18:28:07

Vad har du på hjärtat?:

Namn:Ditt namn :)
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback